.

Pif jebem ti sebe glupu :S
Kako sam mogla pomislit da je neko tako fin kad mu je samo stalo do onog..
Cuj nek me ceka poslije skole pa da idemo da se isfatamooo…
Hallooo momak nisam ti ja to sto ti mislis
ccccccccccccccccccccccc
Muka mi je od takvih, fuj, posaljes liku jednu poruku, i odma cijela skola zna da si ti odvalila na njeg, ma dajjjjjjjj….
:@

elena
O dalekoj zemlji ima jedna prica                             U kojoj dobri uvek zlo pobedjuju                             Al' ostane pustos kad zavrsi se bitka                     I zato svi ti dobri posle tuzni postaju                                                                                  Sve sto imas da mi kazes vec znam                            Ko onu divnu pricu o zmajevima i trolovima                                                   I zasto volis kisu znam                                          Jer brise secanja na jedan suncem okupani dan                                         Znam da jutrom dugo cutis                                               I gorkom kafom spiras ukus ocaja                                                         Jos uvek boli zivot iz dana u dan                      Jos uvek hara tama u tvojim plesnim cipelama ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ Pogledaj ja tu sam iznad oblaka !

Komentariši