.

Natjerala sam sama sebe da sidjem i  napravim sebi kapucino da bar malo mislim odmorim od ovog danasnjeg dana…
Sjedim sad tu gusim se u vlastitim mislima, a sve slike mi se vracaju i stvaraju neku napetu atmosferu tu u sobi, iako je ne bi trebalo bit.
Rijesila sam stvari, pola stvari, ono najbitnije je sada na spisku, rekla sam mu sve, i za onaj dan kad smo se prepirali u Urbanu hocu li  izac ili ne, rekla sam mu da sam se i juce dopisivala sa E, sve sam mu rekla,nisam mu mogla lagat, zaista nisam, jer  ne mogu dopustit da neko pati zbog mene, neko ko je tako fin prema meni, zao mi je, stvarno mi je zao ali valjda se sve ovo tako brzo odvilo da moje srce nije to sve moglo podnijet.
Sada kao da sam dio tereta skinula sa sebe, bar ne moram brinut o njemu, nemoram razmisljat o tome kako ga povrijedjujem a ne bi trebalo, jer nije zasluzio.
Sada sam eto ponovo slobodna, slobodna a zarobljena, zarobljena u proslosti, u onom danu kad sam ga prvi put vidjela, u svim onim porukama i razgovorima, nasli smo se, toliko smo slicni, a ipak toliko razliciti.
Odoh zaboravila sam pola stvari koje sam imala namjerunapisat, odjednom  mi se pocelo spavat, odo dok jos jedan voz snova nije prosao.
Primite pozdrave 😉

elena
O dalekoj zemlji ima jedna prica                             U kojoj dobri uvek zlo pobedjuju                             Al' ostane pustos kad zavrsi se bitka                     I zato svi ti dobri posle tuzni postaju                                                                                  Sve sto imas da mi kazes vec znam                            Ko onu divnu pricu o zmajevima i trolovima                                                   I zasto volis kisu znam                                          Jer brise secanja na jedan suncem okupani dan                                         Znam da jutrom dugo cutis                                               I gorkom kafom spiras ukus ocaja                                                         Jos uvek boli zivot iz dana u dan                      Jos uvek hara tama u tvojim plesnim cipelama ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ Pogledaj ja tu sam iznad oblaka !

Komentariši